piektdiena, 2017. gada 16. jūnijs

Beļģija

     Nu tā,šī vieta pēc ilga laika beidzot atkal tiks izmantota,ja vien jūs zinātu,cik miljons ierakstu šeit ir paslēpti no laika,kad man bija 15(?) gadi.Ne par to stāsts. Pēdējo reizi reizi rakstīju šeit pirms gadiem diviem,kad dzīvoju Somijā kādu brīdi,lai pašai paliek atmiņā un lai būtu vieglāk atbildēt uz ''kā tev tur iet? un ko tu darīji? un kad būsi mājās?'' Nepārprotiet, ir beeeeezgala forši saņemt šīs ziņas un zināt,ka citiem interesē un kāds arī gaida mājās,bet dažreiz sanāk būt tik nogurušai,ka ir grūti saņemties veltīt 15 minūtes saturīgais sarakstei.
     Tad nu tā - esmu Beļģijā. Ilgu laiku nevienam neteicu kurp došos,patiesībā, līdz pat aizbraukšanai neteicu, un iemesls tam ir pavisam saprotams (manuprāt), savā sajūsmā par iepriekšējo iespēju ''izmuldējos'' un tā aizgāja garām (vai arī izmeta līkumu) un ļoti iespējams,ka labi vien ir. Kādu brīdi meklēju ,kur doties,kad vairs nesapratu ''ko un kā darīt'',jo pēc gandrīz četriem gadiem pajuka iespējams lielākā un svarīgākā lieta manā dzīvē (varbūt arī tā izmeta līkumu ). Tad nu lēnu garu,pēc neskaitāmiem uzaicinājumies strādāt Indijā,Pakistānā,Vācijā,Anglijā un kur tik vēl ne,nāca šis - Beļģija. Un kārtējo reizi pasaule bija ļoti maza,jo mani ieteica sieviete ar kuru iepazinos Somijā. Tieši tāpēc - veidojiet kontaktus un patīkamas attiecības ar cilvēkiem. Manējās mani šodien ir atvedušas strādāt jātniekam,kurš pēdējās četras reizes pabijis Olimpiskajās spēlēs. Un pats labākais,jo lielāki sasniegumi,jo tuvāk zemei ir cilvēks. Pēc pusnakts man pats atbrauca pakaļ, visu ceļu mājup norunājām par visu,kas nāca prātā, sirsnīgs un sācis no nekā - nebija bagātu vecāku,nebija sponsoru,pats kārpījies visu mūžu,lai tagad būtu viens no pasaules labākajiem. Katrā ziņā ,man viss patīk ,cilvēki ir lieliski un mācos ko jaunu katru dienu. Pieredze neatsverama, un kā gan lai nebūtu,ja paveicies šeit nokļūt.Un katru dienu top skaidrs,cik mums Latvijā daudzas lietas ir neattīstītas tieši zirgu jomā.
     Tuvākajās dienās plānoju izpētīt pilsētiņu,pirmkārt,jātiek vaļā no iesnām,jo izdevās šeit atbraukt ar angīnu,ko dabūju stresojot pirms braukšanas. Un domāju,ka pēc pāris dienām būs izdevies ieiet ritmā un pierast pie karstuma. Jā,šeit ir vasara,starpcitu.



Man ir maza klusa doma izveidot ''bucket list'' ar lietām,kas jāpadara kamēr esmu šeit,pāris jau ir ,bet priecātos par bezgala stulbiem,bet izpildāmiem ieteikumiem :)

Mans šībrīža favorīts.fantastisks ērzelis ar kuru varu tikai sapņos jāt. Un mans zirgu skūšanas izmēģinājuma trusītis,jo visu zirgu nekad nebija nācies skūt. Esmu ieguvusi jaunu respektu pret cilvēkiem,kuri nodarbojas ar zirgu skūšanu :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru